KIEDY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z PRZYCHODNIĄ?

Kiedy skontaktować się z przychodnią? We wszystkich ośrodkach zdrowia telefony odbierają doświadczone pie­lęgniarki. Zadzwońmy więc spokojnie, opiszmy pielęg­niarce stan dziecka, podajmy wszystkie zaobserwowane i niepokojące objawy, i zaufajmy jej, gdy uzna, że dziecko może poczekać kilka godzin na wizytę lekarską, lub że może być przyniesione do przychodni. Jeśli jednak do powyższych objawów dołączą się inne, i bardziej alarmujące, wymieńmy je na pierwszym miejscu, są to: krzyk dziecka podczas oddawania moczu i stolca; krzyk pełen bólu i tarcie główki o posłanie; nie dający się uciszyć krzyk dziecka; bezsenność lub sen bardzo niespokojny.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Hej, witam Cię na moim blogu. Temat mieszkań jest mi znany od bardzo wielu lat. Stąd też decyzja o założeniu tego bloga. Chciałbym tu dzielić się moją wiedzą.
© Wszelkie prawa zastrzeżone